• Máte už dárky na Vánoce?

Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží

Rozmysleli jste si nákup?

  • Nevadí, do 14 dní od převzetí zboží můžete odstoupit od kupní smlouvy, pokud je zboží nepoškozené, nespotřebované a v originálním balení. Stačí vyplnit online formulář pro vrácení nebo nám poslat e-mail na eshop@euclekarna.cz, zboží důkladně zabalit a s kopií faktury a formuláře (případně e-mailu) zaslat zpět na adresu: EUC Lékárna, Opatovská 1763/11, Praha 11 - Chodov, 149 00. Zboží nelze vracet na našich pobočkách!

  • Pokud se rozhodnete pro e-mail, nezapomeňte prosím v e-mailu uvést všechny potřebné informace, abychom mohli vrácení rychle vyřídit:

    •  Do předmětu e-mailu napište „Odstoupení od smlouvy č. …“ (kde č. smlouvy je číslo objednávky),

    • Ve zprávě uveďte své kontaktní údaje a text: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne … (datum), číslo objednávky … a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo … (číslo účtu kupujícího). Datum a podpis kupujícího"

  • Text e-mailu či formulář prosím vytiskněte a přiložte k vracenému zboží.

  • Poté co odstoupíte od smlouvy máme 14 dní na kontrolu vráceného zboží a vrácení peněz na Vámi uvedený účet, proto prosím buďte trpělivý. Pokud by bylo zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, tak můžeme náhradu škody odečíst z vracení kupní ceny.

  • Pozor, ne vše zakoupené na našem e-shopu lze vrátit do 14 dnů bez udání důvodu! Na registrované léčivé přípravky bez vady se tato možnost podle občanského zákoníku nevztahuje. Zboží s hygienickým obalem lze vrátit pouze neporušené. Teplo citlivé zboží (uchovávané v lednici) nelze po převzetí zboží vrátit.

Reklamace zboží

Chcete zakoupené zboží reklamovat?

  • Pokud jste objevili jakoukoliv závadu, co nejdříve nás o tom informujte. Jednoduše vyplňte online reklamační formulář nebo nám napište e-mail na eshop@euclekarna.cz. Poté zboží důkladně zabalte a zašlete spolu s kopií faktury a formuláře na adresu: EUC Lékárna, Opatovská 1763/11, Praha 11 - Chodov, 149 00. Zboží nelze reklamovat na našich pobočkách!

  • Pokud jste se rozhodli zaslat reklamici e-mailem, uveďte prosím tyto údaje:

    • V předmětu zprávy napište REKLAMACE a číslo objednávky.

    • V textu prosím napište své kontaktní údaje, jaké zboží reklamujete a popište nám vadu, se kterou se potýkáte. Uveďte také jaký uplatňujete nárok (tzn. výměna zboží za náhradní, dodání chybějícího zboží, oprava, odstoupení od smlouvy – vrácení zboží), Vaše číslo účtu a datum a podpis.

  • Reklamované zboží nám prosím pečlivě zabalte a zašlete na adresu výše v originálním obalu, ideálně se všemi dokumenty (návody apod.) a spolu s daňovým dokladem (fakturou nebo její kopií) Přiložte také kopii e-mailu s potřebnými informacemi nebo vytištěný reklamační formulář.

  • Při reklamaci Vám nebudeme účtovat žádné poplatky ani poštovné. Poštovné Vám po zaslání dokladu (fyzicky nebo e-mailem) proplatíme na účet.

  • Reklamace včetně odstranění závady bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dní, při nedodržení termínu máte nárok na odstoupení od smlouvy.

  • V případě oprávněné reklamace Vám převedeme částku za zboží a případné náklady spojené s reklamací na uvedený účet.